Koekje

Ineens een koekje bedacht voor de Latijns-Amerikaanse markt. Omdat ik droomde dat iemand me die opdracht gaf. Eenmaal wakker dus maar echt een koekjesconcept gaan bedenken. Los van de vraag of Latijns-Amerikanen op mijn nieuwe koekje zitten te wachten: Ze hebben al heel veel soorten lekkere en mindere lekkere koekjes. En het koekje zou een heleboel moeten: Smakelijk, origineel, verleidelijk zijn, en ook nog eens betaalbaar en verantwoord gemaakt. Enfin, het lukte. Een koekje bedacht dat Latino’s volgens mij nog niet kennen maar wel erg lekker en leuk gaan vinden. En nu de vragen. Ga ik mijn koekjesconcept uitwerken, er patent op aanvragen en proberen te verkopen? Of eerst zelf experimenteren in de keuken en dan het recept patenteren en verkopen? Of in samenwerking met een Nederlandse koekenbakker op de Latijns-Amerikaanse markt brengen (erg lastig)? Of de samenwerking zoeken met Latino-koekenbakkers? Of gewoon maar helemaal niet mee verder gaan, gezien de onzekere economische en beperkte maatschappelijke meerwaarde van mijn koekjesconcept? Wie het weet, mag het zeggen…

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

