Van vele talen thuis

Taal

In het verleden en ook het afgelopen jaar heb ik meerdere maatwerkcursussen verzorgd voor professionals die voor hun werk Portugees wilden leren. Dat doe ik overigens in 2013 nog steeds. Ook start er binnenkort een maatwerkcursus Nederlands voor twee groepen werknemers van een internationaal bedrijf. De cursisten hebben verschillende nationaliteiten en niveaus. Samen met een goede vriendin en collega ga ik daarnaast een cursus Engels geven aan een ondernemer die zijn niveau wil opkrikken zodat hij ook in het Engels met passie over zijn werk kan vertellen en schrijven. En sinds de Kerstvakantie krijgt mijn zestienjarige zoon bijles Frans van me, wat noodzakelijk is wil hij dit jaar slagen voor zijn middelbare school. Wat ontbreekt er nog? Oh ja: Spaans. Iemand nog een cursus Spaans nodig? In-company, privéles of in groepjes: zeg het maar…

4 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

4 Reacties op “Van vele talen thuis

  1. Hoe is je Italiaans..? 😉

  2. Italiaans kan ik lezen en redelijk verstaan, Hans. Maar niet schrijven. Bovendien moet je ooit tevreden zijn:-)

  3. Italianen zijn nog wel de leukste mensen 🙂

  4. Helaas nog nooit in Italia geweest. Enorm hiaat in mijn ontwikkeling natuurlijk. Gaat er nog ´s van komen. Wel Latijn gedaan overigens. Dus ik ken m´n klassieken:-)

Geef een reactie

